…………………………………………………………………………………………………………………

                            

                             Volim te,tako daleko si od mene.
                             Zelim te,srce za tobom mi wene.
                             Mnoge ce godine prochi
                             i snijeg che josh da pada,
                             a ja chu te woljeti
                             isto kao sto te wolim SADA!

                             Twoj lik se krije u ochima mojim,
                             a ja za tebe wishe ne postojim.
                             Opet srce zadrhti i suza iz oka krene…
                             sad kad ja wolim tebe…
                             ti newolish MENE!

                             Eh da mogu u zagrljaj ti dochi,
                             u owoj tihoj nochi,
                             da stawim usne na usne twoje
                             i kazem wolim te milo moje.
                             Bio bi to poljubac wreli
                             al uzalud daljina nas dijeli!

                             Ne zelim da ti se ispune swe zelje
                             jer ne bi imao sta da pozelish,
                             zelim da ti se ispuni onoliko zelja
                             koliko je potrebno da budesh sretan.

                                
                             Neka ti putewi budu obasuti
                             kristalima sreche,
                             a kristali sreche
                             putewima iskrenosti.
                             Wolim te pile moje malo.

                            Osmijeh je znak sreche,
                            poljubac znak ljubawi,
                            molitwa znak wjere,
                            a mene znati je znak
                            dobrog ukusa.

                            U ziwotu postoje trenutci
                            kada mi nedostajesh
                            tako jako da pozelim
                            da te izbacim iz swojih misli
                            i zagrlim u stwarnosti.
                            Owo je taj trenutak.

                           Nashe drugarstwo mi
                           mnogo znachi.
                           Kad ti plachesh i ja plachem,
                           kad se ti smijesh i ja se smijem,
                           kad ti skochis kroz prozor
                           ja pogledam dole i nastawim
                           da se smijem.
                            

1 komentar

Komentariši